• page_banner

Environmentally-Friendly

ShanDong Laiwu Lihe Textile Co., Ltd. hè una sucietà cumpleta chì integra u disignu, u sviluppu, a produzzione è a vendita di a cumpagnia di prudutti tessili prufessiunale cù 15 anni di sperienza in l'industria.

I nostri prudutti principali sò un asciugamano da spiaggia, un asciugamano poncho, un asciugamano da golf, un asciugamano da bagno, un asciugamano da mani, un asciugamano sportivo, un asciugamano per hotel, un asciugamano per la faccia, un asciugamano per capelli, un asciugamano promozionale, accappatoio, coperta, ecc.

Copremu tutte e serie di cuttuni, bambù è microfibra.Utilizendu ricami, stampa, jacquard è altre tecnulugia diffirenti per risponde à diversi disinni è esigenze.Cù tutti questi anni di sperienza OEM & ODM per cumpagnie di marca in u mondu sanu, pudemu assicurà chì uttene ciò chì vulete quì.Un pruduttu di qualità, un bonu serviziu è un prezzu cumpetitivu sò i nostri trè vantaghji. Pudemu suddisfà a consegna puntuale di ordini in grossu, è ancu una persunalizazione specializata di picculu batch.Semu pronti à esse u vostru cumpagnu di cummerciale più affidabile per cuntribuisce à u vostru successu!

A sustenibilità

Semu dedicati à lascià una impressione pusitiva.Ogni asciugamani chì facemu impacta u nostru ambiente, è pigliamu a rispunsabilità di fà tuttu ciò chì pudemu per minimizzà, cuntrullà è riduce quelli impatti.Tuttu u nostru cuttuni hè acquistatu in modu certificatu attraversu u prugramma Cotton LEADS, assicurendu chì u materiale hè pruduciutu in modu rispunsevule.Inoltre, tutti i nostri prudutti di poliester sò fatti da 100% di rifiuti post-consumu riciclati, principalmente buttigli di plastica, trasfurmendu in fibre di poliester premium.Utilizemu attivamente materiali rispunsevuli per tutti i nostri prudutti.L'usu di prudutti sustinibili ùn solu aiuta u pianeta, ma assicura chì u nostru pruduttu durà ancu.

nutizie04
nutizie05

 

Certificatu Oeko-Tex

Tutti i nostri prudutti superanu a certificazione Oeko-Tex Standard 100™.

 

Materia prima di bona qualità

Da a selezzione iniziale di cuttuni, Lihe Towel usa u cuttuni cù una maturità alta è un prucessu di cultivazioni favuritu di l'ambiente;l'ausiliarii è i tinti utilizati in l'attellu di pruduzzione di asciugamani sò scelti trà e marche maiò di u mondu;tuttu u prucessu di pruduzzione risponde attivamente à a chjama di "doppiu carbonu" è pratica a prutezzione di l'ambiente à pocu carbonu.

 

Pigmenti di tintura eco-friendly

I prudutti di u liquidu uriginale di culore utilizanu u culore di a materia prima stessa, riducendu u prucessu di tintura in u prucessu di produzzione di asciugamani, risparmiendu acqua, electricità è vapore, cù boni benefici ecunomichi è suciali.

Dopu l'intruduzioni di fibri di viscosa di polpa di bambù culurata è di poliester culurati, i mischianu cù fibri di cuttuni in una certa proporzione per filà i filati, chì sò poi appiicati à i nostri prudutti cuncepiti.In u prucessu tradiziunale di tintura è finitura, ùn ci hè bisognu di aghjunghje un tintu.Questu reduce u nostru impattu annantu à l'ambiente è assicura a solidità di u culore di u pruduttu.Questu hè u significatu è u valore di u culore liquidu originale.

 


Tempu di post: 29-03-2002